טל' מרפאה: 02-6246158 המלך ג'ורג' 30,  ירושלים
Mrassovsky@Yahoo.com

מרפאת דר' מיכאל רסובסקי
המלך ג'ורג' 30, ירושלים

מלאו  פרטיכם ואנו ניצור קשר בהקדם:

שיקום הפה

שיקום הפה עושים רק אצל המומחים
בכל הנוגע לתחום הרפואי, כאשר יש לנו בעיה כלשהי מוטב שנפנה לרופא הכי טוב, הכי מנוסה והכי מקצועי. לכן, כאשר יש לנו בעיית שיניים כלשהי, חשוב שאנו נפנה למומחה בעל מוניטין, שיודע את העבודה ויש לו ניסיון רב שנים בתחום. רפואת שיניים היא תחום מסובך, קשה ומורכב. לעיתים יש צורך בביצוע טיפולים מורכבים כמו שיקום הפה הכוללים: כתרים על השניים, שתלים, עקירות ותותבות. אם אתם זקוקים לטיפול כולל של שיקום הפה, אין מקום לפשרות ואתם צריכים ללכת לרופא שאתם יכולים לסמוך עליו או עליה בעניים עצומות.

למה כל כך חשוב שהרופא יהיה מומחה?
מעבר לעובדה שאתם כמובן רוצים מישהו שביצע את ההליך מספר רב של פעמים והוא יודע היטב מה צריך לעשות, יש יתרונות בהיבט של אסטטיקה וכמות כאב, כאשר פונים למומחה בתחום רפואת השיניים. כאשר אתם הולכים למרפאה מקצועית ולרופא מנוסה אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אתם תסיימו את הטיפול עם מינימום של כאב. ישנם טיפולים שהם מטבעם כואבים, ואין דרך להימנע מכך, אולם ברגע שאתם פונים לרופא מומחה בתחום אתם סובלים ממינימום של כאב שנמשך מינימום זמן. כאבי שיניים זה דבר נורא, ולכן מומלץ בחום לצמצם את כמות הכאב ומשכו עד כמה שניתן. כמו כן, כאשר הטיפול מתבצע כמו שצריך יש לכך השלכות אסטטיות. השיניים שלנו הן מרכיב חשוב בחיוך שלנו ובמכלול האסטטי שלנו, ולכן חשוב כי תשימו את השיניים שלכם בידיים טובות.

מהו הליך של שיקום הפה?
שיקום פה הוא תת תחום בתוך העולם הגדול של רפואת שיניים המתמקד בשיפור התפקוד והפן האסטטי של השיניים שלנו. שיקום פה יכול לכלול טיפולים פשוטים יחסית ולא כואבים, כגון: הלבנת שיניים, סתימות רגילות ועוד, ויכול לכלול גם טיפולים מורכבים ומסובכים הכוללים: השתלת שיניים, השלמת חסר בשיניים, תותבות, גשר, עקירות ועוד שלל טיפולים מורכבים.

אתם רוצים רק את הטוב ביותר כאשר זה נוגע לבריאות שלכם, קל וחומר כשזה נוגע לתחום שהוא מאוד רגיל ועשוי לכאוב, כמו השיניים. פנו לרופא מומחה בתחום, פנו למקום מקצועי ובעל מוניטין ורק כך תוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
השתלת שיניים

דר' מיכאל רסובסקי  - רופא שיניים, מומחה לשיקום הפה
טלפון: 02-6246158   |   כתובת: המלך ג'ורג' 30, מרכז העיר ירושלים - מפת הגעה »   |   מייל: Mrassovsky@Yahoo.com